Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dobrovolnictví
NÚV
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Možnosti využití jazykových portfolií ve výuce německého jazyka na středních školách
Botlík, Tomáš ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Švermová, Dagmar (oponent)
Předložená diplomová práce "Možnosti využití jazykových portfolií při výuce německého jazyka na středních školách" teoretické části věnuje okolnostem vzniku portfolia, souvisejícím dokumentům a jednotlivým složkám portfolia. Praktická část práce je orientována na konkrétní možnosti využití portfolia ve výuce a především na aktivity podporující portfolio První se teoretická část věnuje Evropskému jazykovému portfoliu, jeho historii a rámcovým vzdělávacím programům a školním vzdělávacím plánům. Druhá je pozornost věnovaná jazykovému pasu, tedy jednotlivým oddílům. V této části se práce zabývá také motivací a interkulturní kompetencí, které jsou pro portfolio velmi důležité. Třetí oddíl se věnuje jednotlivým strategiím učení se cizího jazyka a procesu jejich osvojování. Poslední část teoretické části je věnovaná dokumentům a aktivitám, které s JP přímo souvisí (například Strategie celoživotního učení a program Erasmus+). Praktická část je založena na analýze situace na konkrétní škole a rozebírá konkrétní aktivity podporující výuku cizího jazyka, respektive němčiny s ohledem na posílení využití

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.